lördag 7 augusti 2010

Bessen har somnat in och blivit en änglahund

Idag har lilla Bess somnat in.

14 år den 22 juni




Kloka Bessen







Vackra Bessen




I unga år med bästa träningskompisen Jacken




Full fart efter en boll trots att ryggen var lite stel och vändningarna inte så snabba längre.




Min första riktiga tävlingshund, så många härliga upplevelser vi haft lilla Bess.











Många roliga promenader med Pia och Jacken blev det när vi bodde i Stockholm, Pia tog bilden på Fina Bessen som nu får göra Jacken och dvärgschnauzern Yra, taxen Diva mfl sällskap i hundhimlen.






Tack till en underbar hund som vi fått ha kvar i familjen i många år. Det kommer märkas att du inte finns här längre lilla Bess fastän du bott hos Mamma och Pappa till stor del de senaste åren. Ett bättre liv kunde du nog inte fått med kärlek, massor av hemlagad mat, och uppmärksamhet i mängd utan någon annan hund som försöker stjäla showen.

Tack för alla skratt du gett mig genom åren min älskade lilla hund!





1 kommentar:

Pia Snibb sa...

Ditte, Ditte... Jag vet inte vad jag ska säga just nu annat än att jag tänker på dig och känner med dig. Sista vovven från gamla tiden. Stor kram / Pia