fredag 9 juli 2010

Bessen har firat födelsedag!

Mums, vad det är härligt att fylla år!!!!


Världens bästa Bess




Vår älskade Bess har fyllt 14 år. Den 22 juni var det födelsedag. Vem kunde ha trott det efter veterinärens utlåtande förra året?


Men massor av omtanke och kärlek, god hemlagad mat (i mängder) mysiga promenader (utan andra hundar som slåss om uppmärksamheten) och att få följa med på kafferep och andra äventyr där det nog bjudits på en och annan bulle och inte att förglömma - den heliga efterrätten efter maten, dvs efter frukost, fikat,lunchen, fikat, kvällsmaten mfl angenäma tillfällen. Ja allt sammanlagt (plus lite järntabletter och cortison) har bjudit lilla Bessen på en rik ålderdom som det bara finns två fantastiska föräldrar att tacka för att hon haft det så bra. Min gulliga Mamma och min gulliga Pappa som utan att klaga gett allt detta och mer därtill till vår lilla Bessen.


Jag lyckades efter sm:t komma hem till småland samma dag som Bess fyllde år. Och med min nya kamera lyckades jag också ta några bilder som blev ok.








2 kommentarer:

Pia Snibb sa...

Härliga Bessen!!! Jag blir alldeles tårögd... Yra har gjort Jacken sällskap. Dom hoppas på att inte få se Bessen på länge!

dittesblogg sa...

Hej Pia! Jag förstår att du blir tårögd, det blir jag varje gång jag träffar henne och tror att det är sista gången. Hälsa Karin så gott från mig. Lilla härliga Yra, det måste vara tomt.

Men stort GRATTIS till att du fått en liten tös, hörde det fr Helene igår. Hoppas ni mår bra allihopa.
Kram fr Ditte