måndag 15 mars 2010

Talangläger för oss igen

Vi tränar konskick. Foto: Nils Hällgren


Idag fick jag ett roligt besked. Vi har kommit med till det tredje talanglägret som kommer hållas i Grängesberg igen. Vi är sju från första och andra lägret som får följa med igen och fem av de nya från läger 2. Så, det måste betyda att det blir 8 helt nya som får chansen denna gång. Blir spännande att se vilka det blir. Jag kommer inte ihåg när ansökningstiden går ut (det kanske den gjort redan) men är det ngn som är intresserad så finns det mer information under SBK:s hemsida. Man får leta sig fram under Lydnad och Talanggruppen. Där kan man se vilka kriterier som krävs för att kunna söka.

Förra lägret var så himla kul så jag ser verkligen fram emot det här.

Men innan dess så kommer ju elit-lägret och det känns riktigt pirrigt när jag tänker på det. Landets bästa ekipage, förra årets lydnadslandslag är ju med. Oj, oj! Det gäller att inte få prestationsångest! Det ska hur som helst bli jättespännande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis det är ni helt klart värda!! Då kanske jag kan få betala dig 40kr som jag är skyldig för städningen :)

dittesblogg sa...

Tack, hade jag glömt lilla du.
Men Grattis själv. Blir kul att ses igen.
Kram Ditte

Anna och Juni sa...

GRATTIS!!!!!