måndag 18 maj 2009

Kul med respons

Jag håller ju på att lära mig den här sidan och nu såg jag att jag redan fått lite kommentarer från igår, tack för hälsningen både från Sussi med Isis och Therese med Beda. Hoppas viltspåret blev bra!


Vi på Vift är så otroligt stolta över vår fantastiska Elin med sin lilla Nosa. Nu har hon tagit sista pinnen i hoppklass och är då uppflyttad till klass 3. Tänk vad det gått undan! Vi hoppas att vi får behålla henne länge som instruktör för tävlingsekipagen eller de blivande tävlingsekipagen på Vift. Jag har rekommenderat flera av mina kursdeltagare som gått några agilitykurser nu att anmäla sig till Elins kurser till hösten.

Också roligt att se att rallylydnadsträningen börjar ge resultat och att våra kursdeltagare vågar sig ut på "riktiga" tävlingar. Monica Lind såg jag blev både tvåa och trea i Halmstad i helgen. Bra jobbat!! Extra stolt blev jag när vi hade vår egen rallytävling på Vift nyligen och Maggan med Cookie vann. Vilken fin följsamhet dom har fått till. Jag har ju följt dom på ett antal vardagslydnadskurser, aktiveringskurser och klickerkurser ja, dom har nog gått det mesta man kan gå i form av kurser hos oss och det har verkligen blivit ett härligt samarbete dom visar upp nu.

1 kommentar:

elins hunderi sa...

Åh tack Ditte för alla snälla ord om mig:)
Gladast är nog jag som får ha kurs med er på Vift, det är så otroligt roligt och givande!!
Äntligen är du igång med din blogg - som jag längtat!!
Det är jättelätt att lägga in foton, bara du har dem i datorn, när du skriver ett inlägg finns det en "knapp" för foto i överkanten av textrutan, klicka på den så kommer ladda upp bilder rutan fram.
LYCKA TILL i helgen nu, hoppas Abby hittar tillbaks till sitt riktiga jag, många många kramar!!