måndag 14 september 2009

Lite bilder efter tävlingen

Tack till alla grattis jag fått från andra talanggruppare, vänner, elfsborgare, kursdeltagare, det värmer gott.


På Elfsborgs brukshundklubb har vi en jätteduktig fotograf, Daniel Grönbek. Jag har fått lov att knycka några bilder från honom. Tack Daniel! Så kul att ha efteråt som minne.


Min fantastiska filmare Elin Lilja som ställde upp och kom tidigt på morgonen trots sent kvälls/nattarbete. Sussi med Fame, en av våra trognaste kursdeltagare tittar på. Det ska ju läras i tid tycker Sussi. Fame håller säkert med. Hon är ju av den rätta rasen!!! Ingrid från klubben ser väldigt glad ut.


Ser ut som att Abby inte vill släppa, men det var inget problem.




Inkallning med läggandet.




En labbe kan också flyga!! I alla fall öronen.!




Precis som jag ville ha henne, fullt fokus på fjärren! och mitt favoritfoto från tävlingen. Jättefina Abby.




Tog med en bild på Jessica och Kalle, jag hoppas hon förlåter mig. Såg så härligt ut med apporten i luften och Kalles blick uppåt.




På prispallen, jag och Jessica som etta och tvåa. Elfsborgs brukshundklubb hade en toppenhelg med en massa uppflyttningar och braiga resultat. Grattis till alla som gjorde så bra ifrån sig.


Inga kommentarer: